دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

سفر به محمدیه نایین

هیچ وقت فکر نمی کردم نایین و محمدیه ی آن ، تا این اندازه جذبه داشته باشه . وقتی چند وقت پیش برای سفر یک روزه آنجا رفتم خودم مانده بودم که چقدر زیباست . زیبایی کویر هر اهل ذوقی رو حیران میکنه . توصیه من به تمام کسانی که میشناسم اینه که حتما دو روز از برنامه نوروز رو برای دیدن نایین بگذارند . از جاهایی که میتونم به عنوان اماکن دیدنی نام ببرم عبارتند از :

- مسجد جامع  

- بازار تاریخی نایین 

- خانه تاریخی فاطمی 

- مسجد تاریخی باباعبدا... 

- موزه مردم شناسی ( خانه پیرنیا )

- آب انبارهای شهر 

- کاروانسرای نیسانک(در نیسانک کیلو متر30جاده نایین - اردستان )

- قلعه محمدیه ( در محله محمدیه ) 

- مسجد جامع محمدیه ( در محله محمدیه ) 

- کارگاه های عبابافی ( در محله محمدیه ) 

- مسجد سید ( در محله محمدیه )  

- مسجد جامع محمدیه ( در محله محمدیه ) 

- قدمگاه امام رضا (ع) در بافران با سکون حرف " ف" ( از توابع شهر نایین ) 

-مسجد جامع بافران

گفتم برای نوروز ، چون از الان به بعد شب های کویری برعکس روزهایش ، بسیار سرد است . اما با این حال برای بیست و هشت صفر اگر کسی دوست داشت می تونم در خدمتش باشم . چرا که پدر طبق سنوات گذشته در این روز حلیم می پزد و امسال تصمیم دارد این مراسم را در حسینیه خاندان دانایی در محمدیه انجام دهد . در صورتی که لیاقت حضور داشته باشم می تونم در خدمت دوستان باشم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.