دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

حرفهای گوسفند سفید - حرف جالبی راجع به داروین

چقدر مسخره و در عین حال خنده دار و از طرفی ترسناکه که حیوونی بتونه مثل ما حرف بزنه . یه جور فانتزی توهم . این نتیجه حاصل دوستی من با گوسفند سفیده که چند وقتیه گاه و بی گاه سرزده میاد سراغم و حرفهایی رو میزنه . چند دقیقه ی پیش هم اومد و خیلی سریع چیزهایی گفت که اولش برام مفهوم نبود ولی کم کم که پس و پیش کردم تونستم یه چیزهایی سر در بیارم . 

مثلا میگفت داروین در ابتدا گوسفند بوده و وقتی تونست خودش رو تبدیل به آدم کنه فرضیه خودش رو داد و توی اون فرضیه گذر نسلها رو گذاشت تا کسی از این راز سر در نیاره . 

یه سری از مشاهیر دیگه رو هم گفت که اونها هم حاصل همین تغییرات خود ساخته بودند . 

با صدای پایی که از پشت بام شنید خیلی سریع فرار کرد . داره کم کم برام جالب میشه .امیدوارم باز هم پیش من بیاد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.