دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

پیشنهاد به خدا - 3

خدا جون اگه حوصله ت سر رفت و کسی پیدا نکردی برای گپ زدن یه میس کال بنداز ، سرم خلوت شد باهات تماس میگیرم . 

 

 

 

پی نوشت : گفتم سرم خلوت شد . میدونی که سرم خلوت شد یعنی چی ؟مختصر بهت میگم : 

- سر کار نباشم . 

- قول به زن و بچه نداده باشم که باهاشون فیلمی ببینم . 

- قصد دیدن فیلم جدید نداشته باشم . 

- کتابهای جدید تو بازار رو خونده باشم . 

- موزه ها رو دیده باشم . 

- تایلند و آنتالیا و  چند جای دیگه که خودت خوب میدونی رفته باشم . 

-دید و بازدیدی و مهمونی و از این دست چیزها نداشته باشم . 

-خودم هم سر کوک باشم . 

- ... . 

 

 

راستی خدا جون دوستت داریما . هوای من رو داشته باش .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.