دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

من و نازی - دستها و پشت گردنهای کبود

سخته که کسی رو بشناسی و گذشته ش رو خوب بشناسی یه دنیا خاطره ی تلخ و شیرین باهاش داشته باشی و بعد یکی دیگه از گرد راه بیاد و همه چیزت رو تصاحب کنه و بخواد گذشته ت رو هم خراب کنه . 

خسته از یه روز پرکار خونه رسیدم و انتظار یه خوش آمدگویی گرم رو داشتم . دینا اومد به پیشوازم . نازی هم بغل دینا بود . با دیدن نازی تمام خستگیم در رفت . دست دراز کردم تا نازی رو بگیرم . یه لحظه چشمم به سر و صورت نازی افتاد . 

چشمم سیاهی رفت . توی خلائ صوتی هیچ چیز نمیشنیدم . سکوت مطلق تمام مدت دوستی من و نازی جلوی چشمم رژه رفت . دینا نازی رو آرایش کرده بود . رژ لب تیره و موهای گوگوشی . حس کردم دختری که هیچ وقت ندیده بودم رو توی بغل گرفتم . حس غریبه . غربت و عشق با هم رابطه یی ندارند . 

به فهیمه نگاه کردم و اون هم شونه بالا انداخت که سلیقه ی بچه های امروز اینه . دینا خواسته این شکلی ش کنم . تمام دستم داشت کبود میشد . دقیقا از جای سر نازی شروع شد و به  اطراف ادامه پیدا کرد . 

فکر اینکه شاخه نبات حافظ موهای بلوند گوگوشی داشته باشه . 

یا لیلی ساپورت بپوشه و ناخن هاش رو لاک تیره بزنه . 

منیژه کنار قبر بیژن هیزم روشن کرده باشه نا جوجه یی با رستم بزنند . 

نازی معشوقه ی خاص ایرانی من بود که حالا از ایرانی بودنش هیچ نمونده بود . خدا رو شکر که نازی از همون اول کم حرف بود وگرنه مطمئنا لهجه هم پیدا میکرد . 

دلم تنگه خنده های بی آلایش  بی آرایش نازی شده . 

دلم تنگه شب بیداری و صحبتهای عاشقانه ی نازی شده . 

یه نگاه به من کردم . 

شاید من هم این تغییرات رو داشته و من خبر نداشته باشم ؟ 

شاید خنده های من هم تغییر کرده باشه ؟ 

شاید نازی هم با خیلی چیزهای من حال نکنه تا حالا دم نزده باشه ؟ 

شاید پشت گردن نازی هم مثل دست من کبود باشه و من ندیده باشم ؟ 

- چرا اینقدر زود تسلیم شرایط شدیم ؟ 

- چرا نخواستیم خود دوست داشتنی باشیم ؟ 

- با کبودی روی دستامون و پشت گردنامون چه کنیم ؟ 

- نازی 

       نازی  

            نازی من رو ببخش .



در پایان :وبلاگ چند تا از دوستان نمیتونم برم مثل احسان ، ممول ، آفتاب ، بهاره و یه دونه . یه وقت فکر نکنید بی توجه شدم .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.