دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

منه درون من

حرف امروز حرف من نیست . حرف من درون منه . منی که یه عمره تو من اسیره .منی که سالهاست محبوس زندانیه که زندانبانش سالهاست خوابه و دایم بیداره .فکرنکن دارم چرت و پرت میگم که حالم خوبه و در صحت و سلامت عقل حرف میزنم . 

عزیزی میگفت هر انسانی یه دیکتاتور کوچک تو خودش داره ولی امروز اعتراف میکنم که همه مون دیکتاتور هایی هستیم که خود درون خودمون  رو محبوس کردیم و برای اینکه خیال خودمون و اون بدبخت راحت شه ، کلیدش رو هم قورت دادیم . و این یعنی ، زندونی تا مادامی که من و من درون من هستیم ، زندونیه . اگه من بمیرم که خوبه ، اون من درون من هم خواهد مرد ولی اگه اون بدبخت بمیره . بوی تعفنش حال من رو به هم میزنه .

اون من بدبخت زندونی تو من اسم قشنگی داره هرچند بی هویته و معلوم نیست پدر و مادرش کیه ولی خیلی ها دیگران رو به اسم اون میشناسند . مثلا آدم بدجنسی رو میشناسم که باقی آدمها بهش میگن" بی وجدان " . انگار اونه درون اون ، مرده و برای همین شده بی وجدان .

خدا کنه من درون من ، بعد از مرگم ، بمیره .

راستی ، اگر من درون من که دیگران بهش میگن وجدان ، چقدر پرچونه ست و حراف . مدام در گوش دلم داره حرف میزنه . فکر میکنم سن و سالش هم از من خیلی بیشتره چون فقط بلده نصیحت کنه .

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:17 http://hamin-dige.blogfa.com

من درون من؟!
وجدانم؟!
نمی دونم چیه درون من، ولی همیشه دعواست
فکر میکنم زور با بدی های درونم میشه همیشه :(
کاش قوی بشم، کاش قوی باشم

درگیری درونی انسان همیشه هست .
قوی هستی .

shima شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 http://man-bi-to.blogsky.com

منه درون من !!!
مال من فکر کنم هنوز زنده اس که بعد خوشحالی از ناراحتی یکی دیگه هی می زنه تو سرم و دعوام می کنه
این پستتون یه جوری بود منو یه کم ترسوند اول از اینکه نکنه منه درون من مرده باشه بعدشم اگه زنده س نکنه زودتر از خودم بمیره!!!

زنده ست . شک نکن . عموما اونها که فکر میکنند ندارند هم وجدانشون تو کماست .
برای تو که خوب هم بیداره . وقتی درد رو میبینی و حس میکنی ، یعنی بیداره و کاملا به هوش و به گوشه .

وجدان !
گمشده امروزه

شایدم گمشده ی همیشگی .
ممنونم از حضورت .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.