دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

شوناور اوداری*

دلم برای باران و بوسه و پرسه تنگ است 

دلم برای قدم زدن و حرف زدن و سیگار کشیدنهای پیاپی تنگ است 

دلم برای کز کردن کنار تهافی و خوردن لبو و باقالی تنگ است .

امسال موفق نشدم بابانوئل رو ببینم .

امسال شب کریسمس برخلاف سالهای پیش بدون برف بود .

برای دیدن بابا نوئل باید یک سال تحمل کنم .

دیشب برخلاف سالهای پیش تو محله مون نبودم و موقع تحویل سال میلادی سرکار بودم .

شاید باید دلخوش کنم به عکس یادگاری با درخت کاج تو مغازه آرمن یا خونه هایریک .

راستی نمیدونم آناهیت الان چکار میکنه . 

آناهیت شوناور اوداری*



* -به زبان ارمنی یعنی عیدت مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
زادچهر دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 http://www.shahrigarieiran.blogfa.com

سلام اقای مهدی بزرگوار.سپاسگزارم بابت اومدنتون به وبلاگ جدیدم.امیدوارم گرفتاریهاتون خیر و خوبی باشه نه شر و بدی.
اگر مایل بودین سرافراز میشم که وبلاگ حقوقی منو هم به دوستان و اشنایان معرفی کنید و اگر هم کمکی از من بر اومد در جریانم بزارید.
[گل]

من از امروز هرکی بهم حرفی بزنه عین فیلمها میگم شما باید با وکیلم صحبت کنید .

زادچهر یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 http://www.shahrigarieiran.blogfa.com

با درود فراوان بر شما

دوست گرامی و بزرگوارم خوشحال میشم اگر از وبلاگ جدیدم دیدن کنید و دیدگاه ارزشمند خودتون رو برام بنویسید و اگر پرسشی داشتید حتما بیان کنید که در اولین فرصت پاسخ میدم.
اگر مایل بودید این وبلاگم رو نیز پیوند وبلاگ زیبای خودتون کنید که مایه سرافرازیمه.



سپاس های بیکران [گل]


آدرس وبلاگ جدیدم

kargozaraneshayeste.persianblog.ir

خدمت رسیدم و از موفقیتتون خرسندم .
پیروز باشید .

زادچهر یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 http://www.shahrigarieiran.blogfa.com

کریسمس مبارک .البته این جشن همون حشن یلدای خودمونه

دقیقا همینطوره و میطلبه که دوستانی چون شما که با دایره نفوذی بالایی هستند این موضوع رو عنوان کنند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.