دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

کمال

برای رفتن باید اول رسید و برای رسیدن باید رفت .

میوه ها تا نرسند تو ویترین مغازه نمیرند .


بعید میدونم منتهای یه میوه رسیدن به کام دختربچه نباشه . 

اخ که رسیدن به این انتها چه دردناکه :

- ولع دختر برای دستیابی به اون میوه 

- حس له شدن توی دستای دختر بچه برای اینکه میوه ش زمین نیفته

- چرخ شدن با دندون های نصفه و نیمه دختر

- راه افتادن اب میوه از لای دندونها روی صورت بچه و بین دستای کودک .

- افتادن زیر مبل اون هم نیم بند خورده شده

- پلاسیده شدن توی تاریکی و لحظه لحظه خورده شدن توسط مورچه های توی خونه.


کمالی که اخرش نیستیه . 

- اصلا رسیدن چیه ؟

- هدفمون از رسیدن چیه ؟

- کمال افتادن توی چنگالاون دختر بچه است ؟

- یا پلاسیده شدن توی اون تاریکی ؟

- اصلا کمال شاید رسیدن به دست مورچه هاست .

- نکنه نیستی همون کماله ؟

که اگه این باشه بد بازی رو باختیم .

نظرات 6 + ارسال نظر
memol پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:53

جای حرف نذاشتید...
یادم افتاد به من و نازی که انگار از ذهن من به قلم شما بود و حالا کمال از ذهن من به قلم شما.
جای گهگدار خالیه خیلی خالی :(

شکر خدا که مورد نظر دوستان قرار گرفت . چالشهای ذهن بیمارگونه ی من نایی برای رسیدن به جواب این پرسش نگذاشته .
جای حسین ما و گهگدار خیلی خالیه .

فاطمه چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 16:24 http://deleman91.blogsky.com/

چشمهایم کمال را در ظاهر دید ولی گاهی باید نگاه دیگری داشت
به قول شاعر چشمها را باید شست جور دیگر باید دید

اگه حرفی زدم و چالشی راه انداختم واسه شک و سوالاتیه که تو وجودم گیر کرده . ربطی به مثبت اندیشی و شستن چشم نداره . این روزها اونقدر چشمهامون رو شستیم که دیگه داریم چشم سهراب رو هم میشوریم . جدیدا ادامه ی همین بند از کتابها حذف شده . جایی که میگه زیر باران باید با زن خوابید حذف شده .

ممنونم از حضور و پیشنهادتون .

khatrehastam چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 14:12

اینم یه جور هدفه چرخ شدن لای دندان های دخترکی بازیگوش...

این آخر هدفه
چه خوشحالم که اومدی

نگار حسن زاده دوشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:21 http://havalitanhai.blogsky.com/

سلام آقا مهدی بزرگوار
عذر میخوام که دیر خدمت میرسم
وبلاگ بسیار جذابی دارید
لذت بردم و آموختم از پست زیبای کمالتون

موفق باشید

خواهش میکنم .
لطف دارید شما .
ممنونم از حضورتون .

سعید شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 22:23

سلام
ممکنه از حسین بنویسید.جاش خیلی خالیه.
لطف میکنید

سلام سعید جان .
اسم مستعار چرا ؟
آدرس وبش رو میدم همونجا هرچی میخوای خودش بهت میگه :http://gahgodar.blog.ir/

حسین پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 17:07 http://www.mhpedu.blogsky.com

خوب قبول اما چه چاره؟ پس بهتره قبول کنیم.
کمال یعنی تا هرجا می تونی برسی. شاید رسیدن برای رسیدن به دهان بچه باشه باز بهتر از دهان شغاله یا نرسیدن و افتادن تو جوی فاضلاب.
حالا...
نیمرخ سیاه و سفید یعنی چه؟ می تونید به من کمک کنید؟ پس به آدرس من بیائید!

سلام و ارادت
کاملا درسته .
خدمت رسیدم و لذت بردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.