دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

اسپرسو

ببخشید که تلخ شدم .

ببخشید که نای ایستادن ندارم

ببخشید که اول سالیه گرفتار من زهرماری شدید

ببخشید


امروز شیرین ترین اسپرسو طول عمرم رو خوردم

شاید شیرینیش از تلخی خودم بوده

اره هیچ کس ظرف شکر از دستشون جدا نمیشد .

نگاه آدمهایی که با احساس تنفر اسپرسو میخورند حالم رو بد میکنه .

اصرار چند دوست باعث شد بنویسم وگرنه نه دل یاری میکنه و نه حوصله م میاد .


- شده یه وقتایی فکر کنی نیستی ؟

- دیگران نبینت ؟

- حتی خودت هم خودت رو نبینی ؟

- حتی جلوی آینه . وقتی ایستادی تا با دست موهای تو صورتت رو بالا بزنی . آره دیوار پشت سرت رو ببینی ولی خودت رو نه .


دور و برم پر شده از چیزهای تقلبی . قرص های نیتروگلیسیرین تقلبی ، سیگارهای تقلبی ، دوستهای تقلبی و ... .

امروز سیگار کشیدم . عجیب بود که هیچ دودی از دهانم بیرون نیامد درست مثل نیتروگلیسیرینی که هیچ تاثیری رو درد قلبم نداره .


تنها چیز غیر تقلبی دور برم همون قهوه اسپرسویه که تلخیش کام همه رو تلخ میکنه الا خودم .



نظرات 5 + ارسال نظر
شیما چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:10

امیدوارم این تلخی بره هر چه زودتر جاش شیرینی پر کنه روزهاتون رو

ممنونم ازت

زادچهر سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 07:49 http://shahrigarieiran.blogfa.com

درود بر دوست گرامی
زیبا نوشتی بزرگوار
کم پیدا هستین ؟؟؟
به روزم اگر سرافرازم کنید و سری بزنید به ما

هستم ولی قدرت نوشتنم نیست .
ممنون ازحضورت .

زهرا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 23:34 http://hamin-dige.blogfa.com

من یه آدم تقلبیم
کسی که توی دنیای تقلبی آدمها خودش رو گم کرده

دلتون شاد و آرام

ادمها که تقلبی نیستند .
دوستیها تقلبی شده .
دلت شاد و لبت خندون

mahna پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:59 http://khodamvaman.blogsky.com

این روزها احساس می کنم... شدیدا هستیم و عمیقا نیستیم

ویروسش کل کشوررو گرفته .

سهیلا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 19:01

از دل نوشتی و بر دل نشست رفیق

برات بهترینهارو آرزو میکنم ..آرامش و دنیایی به دور از تقلب...

لطف داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.