دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

مقایسه

هااااااااااااای 

با تو هستم .

منم ، آن دهاتی دور از مناسبات تو .

منم ، گرسنه به بوی پنیرک و ریحون

منم ، به شب نشسته ی ایوان  و شب بو و قلیون


آآآآآآآآآآآآی 

آدمهای خسته و رنجور

منم اون دهاتی محجور

منم دلواپس شکستن ساقه ی گندم

منم من . همنشین گله های دور از مردم


وااااااااااااای

چقدر است فاصله

از باور من تا اعتقاد تو

کجایی تو ؟

کجایی تو ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 http://man-bi-to.blogsky.com

فاصله که زیادِ ، فقط کاش میشد با وجود همه این فاصله ها نزدیک بمونیم به هم ...

کاش

سهیلا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 16:05

سلام دهاتی.....منم اون یکی دهاتی.....بامو کارداشته بیدی عایا؟....:)

سلام شهری

سهیلا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 16:04

سلام دهاتی.....منم اون یکی دهاتی.....بامو کارداشته بیدی عایا؟....:)

چندبار سلام میکنی دهاتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.