دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دل تنگم

نفس کشیدن سخته 

 تورو ندیدن سخته 


تو پیچ و تاب عاشقی     

به تو رسیدن سخته 


با وجودی که روزبه نعمت الهی رو دوست دارم ولی ترجیح میدم این آهنگ رو با صدای لیلا حاتمی بشنوم . این روزها توی دلم این آهنگ رو مدام میخونم که دلم خیلی حس و حال این ترانه رو درک میکنه . حالا که حالم رو میدونی با هم این ترانه رو بخونیم :

نفس کشیدن سخته                  

تورو ندیدن سخته 


تو پیچ و تاب عاشقی             

به تو رسیدن سخته 


من و به غمم سپردی،               

همه آرزمو بردی 


همه جا اسمتو بردم              

یه بار اسممو نبردی

واسه شب زمستون             

همه هیزوما رو سوزوندی


واسه پنجره ی کور                   

توی خونمون نموندی

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیلا پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:23

لایک رفیق....بیگ لایک

ممنونم رفیق

آشنا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:35

به حال من نزدیک بود این آهنگ به خصوص این قسمت آخرش

حس خوبی داره ترانه ش

آشنا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:36

یه وقت بده به چشمات...

سخته خیلی سخت!

منظورت رو متوجه نشدم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.