دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

حالم خوبه

امروز کوههای شمال تهران سفیدپوش بود . صبح وقتی برای اومدن به سرکار برف روی کوههای شمیران دیدم ، حس زندگی تو دلم روشن شد . حسی که به دلیل بدخوابی دیشب خواب خواب بود . 

گلدونهای کاکتوسم گل دادند . هر سال با گل دادنشون یه حس از زندگی و امید تو دلم روشن میشه . حسی که برای روزمرئگی خیلی وقت بود خواب خواب بود .

برف روی کوه و گلهای کاکتوس بهونه ی خوبی برای خوب شدن حال منه . خلاصه اینکه حالم خوبه .

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:37 http://hamin-dige.blogfa.com

خیلی خوشحالم که حال شما خوبه
خوش به حالتون که بهونه های خوبی دارید

ممنونم .

شیما چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:02 http://man-bi-to.blogsky.com

خدا رو شکر که خوبید....امیدوارم که همیشه پر باشید از حس های خوب

ممنونم .

سهیلا چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:26

حال خوبت مستدام دوست من....و این حال خوب گوارای وجودت

ممنون از دعای خوبت .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.