دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دنیای پیرامون من

وقتی فاصله زمین و آسمون تنگ میشه یه چیزی تو دل آدم میافته . همونه که بازدم رو آه میکنه و دیواری از زنده بودن مقابل دیده ی آدم میایسته .

این روزها این دیوار رنگ و بوی سرب میده . پیشترها نزدیکیه اسمون و زمین نشون از یلدا بود و یلدا نقلش تعطیلی از برف و سوز و سرما داشت . 

امشب توی محله بابانوئل رو دیدم که ماسک زده بود . و به جای سورتمه از x3 پیاده شد . 

خدایا نمیدونم این روزها من ابزورد شدم یا فرهنگ پیرامونم زیادی پست مدرن شده .

نظرات 2 + ارسال نظر
mahna دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:42 http://khodamvaman.blogsky.com

شاید فقط داره وانمود می کنه که پست مدرنه... تهش به کجا می رسه؟

تهش؟
نمیدونم . شاید برمیگرده به تعریف ما از پست مدرن

شیما شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:01 http://man-bi-to.blogsky.com

مشکل اینجاست ماها بدون اینکه به مدرن برسیم پرتاب شدیم تو پست مدرن

موافقم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.