دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

پنجره خاطرات

نمی گویم دیر آمدی

گر چه زود هم نیست

شب های غم تنهایی هنوز ازیاد نرفته است

شب های بی کسی

شب های غم

شب های دور از نگاه تو

شب های من و آسمان وابر

شب های پرباران

                        پر اشک

                              پر خروش .

شب های پر خروش وخاموش از خروش .

صحبت ازغم نیست .

شب های پرغم گذشته است

آن هم بی تو

-       بی مهتاب روی تو -

و الان روز است و

من وتو با هم کنار پنجره خاطرات من نشسته ایم .

نگاه کن

همین جا

همین جایی که تو نشسته ایی

من هم نشسته بودم

واشک می ریختم

و ریه هایم را پراز هوای بی تو بودن می کردم .

و اکنون تو با لبی خندان و چهره ای بشاش

نشسته ایی و به حرفهای من می خندی .

ومن که انتظار با تو بودن را می کشیدم

در کنار تو شادم و دلهای هزار پرستو را

                        برای عاشقی میخواهم .

****

دیگر از صدای رعد وبرق نمی ترسم .

دیگر حرفهایم را برای باغچه نمی گویم .

امشب ماه را به میهمانی خواهم آورد

و ماهی های حوض را

و هر چه دل عاشق هست

همه را خواهم خواند

همه را خواهم گفت

تو هم باید باشی .

صدای باران در پیچ ناودون پشت بام خواهد پیچید .

بیا گوش کن

                  گوش کن

                              گوش کن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.