دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

واقعیت و مجازی

امروز توی آسانسور بودم . چهره های مختلفی از زن و مرد تو کابین بودند . به این فکر افتادم که این آدمها اونهایی نیستند که من قلمشون رو میشناسم ؟  دنیای جالبی شد ه . ما هر روز با آدمهای مختلفی برخورد داریم بدون اینکه بشناسیمشون . توی دنیای مجازی دوستانی داریم و وابستگی هایی ولی توی واقعیت به راحتی از کنار هم رد میشیم . 

عجیبه . فرق واقعیت و مجاز . کدوم واقعیت و کدوم مجازی ؟ دنیایی که هیچ حسی بهش نداریم و وابستگی و دلبستگی نداریم و از کنار هم رد میشیم بدون اینکه کلاهی از سر  و  دستی از جیب دربیاوریم رو میگیم دنیای حقیقی و دنیایی که دلبستگی و وابستگی داریم و درک متقابل از هم داریم رو میگیم مجازی .  

فکر میکنم الان وقتشه تا کسی حواسش نیست تابلوهای این دو دنیا رو عوض کنیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.