دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دچار

- سال گذشته همچین روزی مطلبی نوشتم به اسم " روزهای های لایتی " .  

- امروز یاد جوونی افتادم و اون روزهایی که به اصطلاح ، عشق در خونه رو زده بود و حاصل پریشان حالی ، نوشته شدن شعرهای سهراب سپهری روی شلوار لی بود . از بین تمام شعرهای نوشته شده ، شعر دچار ، های لایت شده است . 

- سهراب میگه دچار یعنی عاشق ... 

- بعدها فهمیدم که در ادبیات فارسی دچار واقعا معنی عاشق را میدهد و وقتی از این واژه استفاده میشود که دو چشم من به دو چشم معشوق گره بخورد . به عبارت ساده دو ، چهار شود . 

- خدایا اگر همه ی انسانها دچار شن دنیا چه گلستانی میشه . 

- دچار شدن اون هم از نوع آبی بیکران . 

- کاش الان هم میتونستم ماژیک رو بر دارم و تمام شلوار لی ام رو پر از شعرهایی کنم که یه جاش از عشق گفته باشه . 

- راستی امروز روز خوبیه برای نوشتن شعرهای عاشقانه روی شلوار لی . 

- باید صدرا رو هم توی اینکار شریک کنم . 

- باید خودم خوراک مناسب به بچه هام بدم . ( هر چند نوشتن شعر روی شلوار لی ناهنجاری میتونه باشه ولی این ناهنجاری بهتر از هنجار ، شلوارهای لی پاره و فاق کوتاهه .)

- توی روز خاص زندگیم قسمت کوتاهی از شعر مسافر از سهراب رو توی ذهنم مرور میکنم : 

دچار یعنی  

عاشق .... 

و فکر کن که چه تنهاست  

اگر که ماهی کوچک ، دچار آبی بیکران دریا باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.