دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

شاید

شاید مشکل روانی داشته باشم و خودم خبر نداشته باشم . 

شاید اصلا همه اینطور باشن و به کسی نگن . 

شاید دیگران فکر میکنن اگر بگن بقیه بهشون بخندن . 

شاید تو هم مثل من باشی یا شاید من مثل تو باشم . 

شاید هم من ، تو باشم و یا اینکه تو من باشی . 

شاید زندگی تکرار من باشه جلوی آینه .  

اگر اینطور باشه تکرار احمقانه اییه . 

اگر اینطور باشه شوخیش هم اصلا خنده دار نیست . 

اگر اینطور باشه من نمی بخشم اون کسی رو که این شوخی رو باهام کرده . 

اگر اینطور باشه من تمام آینه ها رو میشکنم . 

اگر اینطور باشه من خودم رو هم میشکنم . 

اگر اینطور باشه من تو رو هم میشکنم . 

 

آخخخخخخخخخخخ سرم درد میکنه . انگار دنیا داره دور سرم میگرده . 

 

شاید مشکل روانی داشته باشم و خودم خبر نداشته باشم ... .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.