دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

نوشتم

نامه یی نوشتم 

برای تو ؟

  نه .

برای خودم .

دیرگاهیست که سراغی ندارم 

نه از خودم

 و نه از خود درون خودم .


نوشتم که اینجا 

بادبادکها 

تا اوجسقف قفس پرواز میکنند .


نوشتم 

برای خودسوزی 

سهمیه های اعلام شده نمیسوزند .


نوشتم 

دل

          گیر گلگیر خودرو ملی ست .


نوشتم 

دیشب آخرای شب 

بی ترس و وحشت

دست خودم را گرفتم و

آرام با هم قدم زدیم تا صبح .


نوشتم

خورشید هم شامل طرح محرم سازی میشود .

و بهار .


راستی ! 

نوشتم گلی را دیدم که رو گرفته بود از من

و پری دریایی



نوشتم

طباخی را دیدم که مغزها را میشست با دست .


نوشتم 

نوشتم

نوشتم 

و باز هم نوشتم 

نخواندم و

گریستم من .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.