دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

نقاشی های صدری

دیروز نمایشگاهی رفتم که خالقش خانمی 70 ساله بود . نمایشگاه نقاشی آبرنگ صدری ازلی .

صدری دخترعموی مادرم هست که با وجود سن بالایی که داره دل جوونی داره و از نقاشی هاش نمیتونستی به سن ش پی ببری . صدری ازلی که من صدری جون صداش میکنم حس و حال جوونی داره حتی افراد حاضر در نمایشگاه هم به غیر از فامیل باقی دختر و پسرهای جوونی بودن که برای دیدن آثار صدری اومده بودند .

نوشته حاضر رو بدون دلیل خاصی نوشتم . بیشتر تاثیری بود که از بازدید از نمایشگاه صدری جون گرفتم .

: صدری جون دمت گرم و دلت شاد . سرزنده و سربلند باشی .

نظرات 3 + ارسال نظر
mahna سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:00 http://khodamvaman.blogsky.com

70ساله؟؟ماشاالله.خوش به حالشون که تونستن با مشکلاتی که تو زندگی وجود داره به کاری که دوس دارن ادامه بدن.واقعا قابل ستودنه.

دقیقا . واقعا خوش به حالش .

الهام سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 http://lifetour.blogsky.com

دل مهمه آقا، دل ...

صد در صد . فقط دل .
ممنونم از نظرتون .

سهیلا شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:49

کاش چندتاعکس ازنمایشگاه صدری خانم برامون میذاشتی مهدی...:)

به این موضوع فکر نکردم و عکس نینداختم .
انشاا... نمایشگاه های بعدی .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.