دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

دست نوشته های مهدی

شاید تو بودی جور دیگر مینوشتی ، ولی من اینطور میپسندم .

بانو

چقدر نزدیکیمون دوره 

چرا رویای ما شومه

چقدر این جغد میخونه

چرا پاییز میمونه


دلم دریا میخواد بانو

دوتا دست و دوتا پارو

ولی افسوس و صد افسوس

شدم پابند این زندون


چرا بارون نمی باره

چشام بارونی ؟ آره

دو چشم ترمه پوش تو

تو چشمام گل نمی کاره


دلم تنگه برا آغوش

مث طفلی بشم مدهوش

در گوشم بگی آروم

هزاران حرف نوشانوش


دلم دریا میخواد بانو

دو دست و دوتا پارو

نشستن های رویارو

غم دل رو کنی جارو







نظرات 4 + ارسال نظر
khaterehastam چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 14:15

چه تلخ بود رفیق دلم بد گرفت...

اگه میدونستم بعد این همه مدت که نبودی میای و این پست رو میخونی نمیگذاشتم تا دلت نگیره

زادچهر جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 http://www.shahrigarieiran.blogfa.com

درود بر شما
مدتیه درگیرم و وقن اومدن به وبلاگ دوستان از جمله شما رو ندارم .
با خوندن این سرودتون یاد شعر قایقی باید ساخت سهراب افتادم که گاهی واقعا دلمون یه قایق میخواد و رفتن به شهر پشت دریا ها

امیدوارم درگیریهاتون همه از سر رضایت باشه

memol چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:34

من دریا بودم جای شما خالی
آقا مهدی دوستِ من چرا اینطوری شدی شما؟:(

احساس غریبیه ممول .
بذار شرحی ندمش

mahna چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 http://khodamvaman.blogsky.com

ترانه رو کامل یادتون اومد.واقعا خیلی قشنگه

لطف دارید .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.